Tuesday, November 3, 2009

Sem Baru Di Dentistry

Dah abes 1 sem kat dentistry ni, sem baru pun bermula. Sem baru bermula maksudnya exam pro dah dekat… huhuhuhuhu…. Exam la benda yang paling tak best dalam hidup ni tapi nak wat camne, dah ni la destiny kita kn?

Start sem baru kita ade C-fest. Well untuk program ni Pg jadi pengarah and Pa’a timbalannya. After that, we work on 1st road show yang mane Yen jadi pengarah and Syifak jadi timbalan. Next, 2nd road show.Kali ni gurl lak yang jadi pengarah i.e. Nurin and dibantu oleh Faez. And after pro, kita lak de Community Service yang dihandle oleh Leman and dibantu oleh Aish.

Well, in fostering a balanced professional in dentistry ni kita awal-awal dah lantik AJK untuk 2nd Community Service, minggu orientasi and family day. Azim yang dibantu Zakiah jadi peneraju untuk Community Service and Nysah dengan bantuan Farhah akan bersama berganding bahu merangka aktiviti untuk orientasi. Untuk family day lak kita akan bekerjasama ngan senior coz ni program macam wajib untuk FoD stiap tahun.

Tak leh lupe la.Gi UiTM untuk sukan.Yang tu memang sangat-sangat… Hmmmmmmmmmm….. Nak kate pe ek?? Best?? Enjoy?? Happy?? Sedih?? Macam-macam la.Tak tergambar ngan kata-kata.Mula-mula cam semangat je.Tapi bile dah tunda, jadi cam takde mood.Dah la sehari pas sukan tu de exam.TITAS…Ye la, walaupun TITAS je kan, tapi risau gak.Kate name pon exam…huhuhuhuhu
Walaupun ade yang tercedera, tapi time exam tu layannnnnn……

Oh ye…Kite gak tumpang bangga coz ade dua orang wakil dari kelas kite yang dapat jadi exco tertinggi JAKSA Pandan.Pasangan yang secocok dan idle, Munie and Faez (huhuhuhu, yang laen jangan marah k… LOL)

Pe lagi yang nak dikongsi???Actually otak aku dah terbejat nie.Mana taknyer,dok fikir pasal gigi yang Dr. Dzul suruh cari.Fikir pasal 2nd year yang confirm lagi mencabar.And fikir gak pasal korang yang dirindui (note that bukan semua k.Sorry but I need to be honest. Tak baek menipu)

Papepon, looking forward to see u guyz.
Doakan kejayaan kite bersama.
Thanks for the time…
Bye.

No comments:

Post a Comment