Wednesday, January 23, 2013

take 5~

Assalamualaikum.
selalu saya singgah sini,tapi isi masih tak berubah,tak sampai hati tengok blog ni terus terbiar,.
ambil sikit ruang study,saya cuba teka semula email dan password, tak sangka masih ingat..alang2 dah buka,saya nak "refresh" sikit page ni.

malam semalam saya mimpi kena kejar dengan seorang lecturer yang bengis (dunia sebenar dia sangat baik dan cantik?).. tak tahu kenapa,saya serahkan gutta percha pada adik saya,suruh dia bawa lari jauh2..saya terus melarikan diri selaju2nya..tiba2 saya dirempuh deras dari belakang sehingga terpelanting jauh,,sejurus kemudian kedengaran satu suara berteriak "sy tak mahu tengok class 1 composite..!"

bila tersedar dari tidur,saya fikir,mungkin ada hint exam disebalik mimpi?
atau..mungkin sesuatu tak baik sedang menanti ?..
na'uzubillah..
 
jangan biar mimpi ngeri menghantui hari2 kita.
good luck my friends.
result cukup makan saja memang tak cukup.
all the best in your exam.and me too.


1 comment:

  1. keluar exam tak? class 1 mmg tak boleh composite eh?

    ReplyDelete